מזימת האוויר של גרינפיס

בנמל התעופה הית'רו בלונדון מתוכנן להיבנות מסלול המראה שלישי. הארגונים הירוקים כמובן מתנגדים להרחבת שדה התעופה, כיוון שהיא תגרום לעלייה ניכרת בפליטה של גזי חממה. פרוייקט Airplot הוא צעד מבריק (וגם קצת משעשע) בו ארגון גרינפיס קנה חלקת קרקע בלב השטח המיועד להיות מפונה לטובת המסלול, בנסיון לטרפד הסכמי פינוי-פיצוי מול בעלי הקרקע ולפגוע בתוכנית הממשלה.

לוגו פרוייקט airplot של גרינפיס
התדמית המבריקה שמלווה את הפרוייקט הזה נגזרת מתוך צורות קונסטרוקטיביות של שדות ירוקים ממבט על. בכך הם מצליחים לשלב את כל המסרים והערכים הרלוונטים לפרוייקט – מטוסים וטיסות, שדות ירוקים והתייחסות לשטח קרקע ספציפית. את הפרוייקט מלווה גופן ייחודי שנבנה לצורך הפרוייקט על בסיס מטאפורת השדות הירוקים, וסדרה של משחקים טיפוגרפיים מדהימים שנלווים אליו.

את הלוגו, התדמית והשפה הגרפית הייחודית עיצב סטודיו לונדוני בשם Airside, שבבלוג שלהם פרסמו פוסט המציג את התדמית ויישומי השפה הגרפית ומספק סקירה של הגמישות העיצובית והשפה הרחבה שהם פיתחו. בהמשך הם אף פרסמו פוסט החושף את תהליך העבודה העיצובי המרתק על הפרוייקט וכללו בו עולם שלם של סקיצות, כיוונים גרפיים שונים, מקורות השראה ונסיונות בדרך. נפלא.

[מצאתי ב-logodesignlove]


תגובה אחת

עידו, 3 באוקטובר 2010 ב-13:05:

הצליח להם!