סרטון הקרוסלה של פיליפס

הקמפיין ההולנדי החדש של פיליפס הוא שיטוט אינסופי בנקודת זמן קפואה בסצינה עם ניחוח קולנועי, לפרסום סדרת טלוויזיות בפורמט רחב עם פרופורציה של מסך קולנוע (21:9). הביצוע עשיר בפרטים, וניכרת בו המחשבה על עיצוב הסצינה והתפתחותה. הוא תוכנן כרצף חכם ללא נקודת התחלה וסוף, ואמור לרוץ בלולאה.


המיניסייט של הקמפיין מאפשר למשתמש להבין את ההבדל בין פרופורציות המסכים, ומדגים את הפונקציונליות של פיזור אורות הרקע (אמביינט). הוא מנסה לתת גם ערך מוסף כלשהו על ידי שילוב אלמנטים אינטראקטיביים במהלך הצפייה בסרטון, כמו הערות הבמאי, נקודות חמות והצצה אל מאחורי הקלעים. רעיון שלכשעצמו הוא נכון, אלא שמגוון התכנים בגירסה האינטראקטיבית מוגבל למדי, והערך המוסף של האינטראקטיביות פשוט לא מרשים.


3 תגובות

יובל, 25 באפריל 2009 ב-14:56:

חבל, ציפיתי באתר גם למייקינג אוף.

וגם כדאי שתמליץ לראות את זה באתר עצמו, כי בyoutube זה מאבד את הפואנטה של האמביינט.
מה גם שמאוד אהבתי את ממשק הוידאו של פיליפס.

נהנתי מאוד!

טל טבקמן, 26 באפריל 2009 ב-00:12:

שמחתי :)

לא החלטתי כמה רלוונטי האמביינט בפורמט האינטרנטי. בפורמט אמיתי הוא עוזר להשתלט על כל שדה הראייה ועדיין לשמור על התוכן הנצפה בפוקוס. גם לאחר צפייה במספר הדגמות של אמביינט, לא גיבשתי עדיין דעה לגבי שיפור חוויית הצפייה בזכותו, אבל הוא אפקט מגניב להראות לשכנים. בפורמט האינטרנטי הוא נראה לי פחות חשוב ברמת הסרטון, וחלק גדול מהזמן די מציק.

מסכים לגבי הממשק – הטיימליין שנפתח בתוך טיימליין הוא נסיון מעניין, וגם אפקט הגרירה להתקדמות בזמן נחמד. האתר עצמו מאכזב – מבחינתי הוא בעיקר נופל בגלל מיעוט התוכן הרלוונטי שבו. גם הסרבול של בחירת השפה והפורמט יכלו להיעשות בצורה מעודנת יותר, אבל מילא.

Korene, 26 באפריל 2009 ב-03:33:

Great work.