אפליקציית האייפון של לויד'ס (וגם סרטון המותג של אורנג')

'My Account' היא אפליקציית אייפון המשמשת ככלי פשוט לניהול פיננסי – קונספט לשירות עתידי של בנק לויד'ס הבריטי. האפליקציה מאפשרת ללקוח לקבוע לעצמו מטרות שיש להן משמעות כלכלית (רכישת רכב/דירה, חסכון פנסיוני וכו'), לתכנן תוכנית פעולה להשגתן, ולעקוב אחרי ההתקדמות שלו בזמן אמת לאורך זמן. הנתונים הפיננסיים מוצגים בגרפים ידידותיים המבוססים על צורות אורגניות לא מאיימות, וההתקדמות לקראת היעד מוצגת באחוזים. השפה הגרפית ידידותית, הטיפוגרפיה רכה, ותסריט השימוש אינטואיטיבי ופשוט.

מסכים מתוך קונספט אפליקציית האייפון של הבנק
בזכות התממשקות לחשבון הבנק הפרטי ומעקב אחרי ההוצאות וההכנסות, הנתונים מתבססים על מידע אישי בזמן אמת. ניתן אף להרכיב קבוצות תמיכה של חברים, שידרבנו אחד את השני להשיג את מטרותיהם. באתר האינטרנט יכול המשתמש לצפות בהתקדמותו לקראת השלמת יעדיו בחתך רחב יותר של זמנים ונתונים סטטיסטיים. הבנק מחזק את הקשר עם הלקוח, מספק לו ערך מוסף, ויוצר פלטפורמה חדשה לתקשורת עם הלקוח. המודל כולל גם שיתוף פעולה עם ספקי שירותים, בתי עסק וחנויות שיוכלו להציע את עצמם לרשימת המטרות. (מומלץ לצפות בסרטון במסך מלא).

https://vimeo.com/5132382

עיצוב האפליקציה נעשה על ידי המעצבת הבריטית קרולינה קרט (Karolina Kret), ששחררה לפני כמה חודשים גם את סרטון המותג של אורנג' – תרגום אנימטיבי נדיר המתבסס על ספר המותג של אורנג', עם דגש על עיצוב לאינטרנט: