דיוויד לינץ'

דיוויד לינץ' אומר שאנשים הצופים בסרטים בטלפון אינם מודעים לכך שהם לא חווים את הסרט במלואו. הפגיעה בחוויית הצפייה (וגם הפאקינג טלפון) מעציבים אותו.

חוויית הצפייה שלנו במכשירים הניידים השתפרה בצורה משמעותית, ביחס למכשירים מדורות קודמים, וביחס הפוך לגודל שלהם, שהלך והתמזער. הרחבת הפונקציונליות של המכשירים שלנו יוצרת סביבה שלמה שאנו בוחרים להשתמש בה ככלי לצריכת מידע ולבידור. לעיתים גם כשנמצאות בסביבתנו אלטרנטיבות קלאסיות אשר מציעות פתרונות דומים, ראויים, איכותיים ושלמים יותר באופן יחסי.

כך, ה-iphone הביא עימו חוויית גלישה טובה בצורה משמעותית ביחס לכל פלטפורמה מהקטגוריה שלו לפניו. אך יחד עם זאת, חווייה שהיא ללא ספק נחותה מזו הקלאסית שבגלישה באמצעות מחשב. גם סרטים מוצגים עליו בצורה מדהימה – בעיקר אם משווים אותם לטלפונים של נוקיה מהדור הקודם. אלא שהזמינות והיכולת שלנו לצרוך תכנים על גבי המכשירים הניידים שלנו מחליפה את הצפייה בהם במדיות אחרות שמיועדות להם.

[מצאתי ב-Digitology]


תגובה אחת

טל טבקמן | הפתיחה 1812 – הסימפוניה הסלולרית של וודאפון, 26 באוקטובר 2009 ב-21:36:

[…] וודאפון ניו-זילנד הרכיבה בפרסומת החדשה שלה את 'הפתיחה 1812' של צ'ייקובסקי מתזמון מדוייק של 1000 טלפונים סלולריים, 2000 הודעות טקסט ו-53 צלילי התראה. התוצר מרשים, אך מצליח להשחית לחלוטין את היצירה (זוכרים את דיוויד לינץ'?). […]