דיוויד ווילסון מבקש שפשוט תעזבו הכל ותזרמו

קליפ האנימציה 'Let Go' של הרכב האלקטרו האירי The Japanese Popstars, מורכב מרצף תודעתי זורם והזוי למדי של איורים וקטורים קוויים, פרי מוחו הקודח של האנימטור הבריטי דיוויד ווילסון (David Wilson) שביים את הקליפ.

לפרוייקט כולו הוקצבו 20 ימי עבודה בלבד, והסטורי-בורד גובש ב-3 ימים עם ערימת דפים גדולה וסטופר שתיזמן עבורו סקיצה חדשה בכל 30 שניות.

מתוך קליפ האנימציה Let Go של דיוויד ווילסון

ווילסון, שאולי תזכרו אותו בזכות האנימציה עם הפרקסינוסקופ, שחרר גם סקירה מצולמת המספרת על תהליך העבודה המובנה מול 3 מאיירים, 14 אנימטורים ועשרות אנשי מקצוע נוספים שעבדו מסביב לשעון במגבלת לוח הזמנים.


2 תגובות

אדי, 28 באוקטובר 2010 ב-17:39:

מגניב

הקונכייה » Blog Archive » קליפארט: מצוירים בסיבוב, 24 ביוני 2012 ב-15:01:

[…] הראשון הוא זרם תודעה פסיכדלי ומענג שמגיע מהבמאי דייוויד ווילסון, במאי פרסומות וקליפים שעבד בין השאר גם עם מטרונומי ודייוויד גואטה. את הקליפ הזה, להרכב האירי The Japanese Popstars (בשיתוף פעולה עם גרין וולווט), יצרו ווילסון והצוות שאסף לצורך העניין בתקופה של 20 ימים בלבד, זמן קצר מאוד (לאנימציה). אחד האנימטורים שהצליח להשיג למרות שיצא כבר לפנסיה הוא אמן ותיק שעבד על קלאסיקות כמו "החומה" של פינק פלויד ו"צוללת צהובה" – מלקולם דרייפר. אחרי הצפייה בקליפ, כדאי להיכנס לסרטון הזה שבו ווילסון מספר על תהליך העבודה ומראה כמה מהסקיצות שהובילו לתוצאה הסופית. [ואיך שכחתי שהגעתי לקליפ הזה בזכות טל טבקמן?] […]