סרטון פתיחה של קופסה – סמסונג WB1000

סרטון ויראלי חדש ומלוטש של סמסונג מתעד את פתיחת הקופסה של דגם המצלמה החדש שלה, WB1000 (אם שאלתם – 12 מגה פיקסל, זום אופטי x5, סרטוני HD וכו'). ההתבססות על ז'אנר סרטוני פתיחת הקופסאות יוצר הפתעה, שמצליחה להישמר לאורך זמן בזכות השימוש הנקי והלא מתאמץ באפקט.


זו לא הפעם הראשונה שסמסונג מנצלת את הז'אנר כנקודת מוצא לסרטון ויראלי. בפעם הקודמת היא הציגה את פתיחת קופסת טלפון האומניה I900 – בתוצר עמוס ומורכב, רווי פירוטכניקה ואפקטים – אך מבודל בצורה משמעותית מהמתחרות:


סמסונג משקיעה המון כסף בכדי למצוא דרכים יצירתיות להשתמש בפלטפורמה הוויראלית – היא ממצבת את עצמה כחברה חדשנית ולא שגרתית. במקביל היא מצליחה לבסס קמפיינים אפקטיביים שמגיעים ישירות אל קהל היעד הרלוונטי שלה ומבדלת את עצמה מהמתחרים האפרוריים. הנוסחה שלה היא בשמירה על אותנטיות חצי-מקצועית של הצילום והעריכה.

שתי דוגמאות נוספות מחצי השנה האחרונה – אתגר המצלמה הנעלמת השיג מיליוני צפיות ושיחה עצומה סביבו. ומכיוון אחר – סרטון אנשי הפלסטלינה חשף סדרת מחשבי נט-בוק חדשים, זכה גם הוא לאזכורים וצפיות רבות, בפנייה שכוונה לקהל יעד צעיר יותר, עם דגש על נשים.


3 תגובות

CrazyVet, 16 ביוני 2009 ב-10:21:

שכחת את הסרטון ל-S8300 עם החיות, הוא רץ חזק בכל אתרי התמונות החמודות וכו'.
https://www.youtube.com/watch?v=Ev-opyE2AeU

טל טבקמן, 16 ביוני 2009 ב-11:32:

נכון, שכחתי ממנו (או הדחקתי אותו) – תודה! :)

אלי, 6 באוגוסט 2009 ב-03:48:

אחד המושקעים